Meille on kunnia-asia pitää se, minkä lupaamme. Tämä koskee tietenkin myös käännösten toimitusaikatauluja.

Viime vuosien aikana saamassamme asiakaspalautteessa toimintavarmuutta kuvaava keskiarvo asteikolla yhdestä viiteen on kokonaiset 4,8.

Kiitos siitä kuuluu asiansa osaavalle tiimillemme ja kumppaneillemme, jotka ovat todella sitoutuneita ammattilaisia, sekä asiakkaillemme, jotka kertovat toiveistaan selkeästi ja antavat meille tarvittavat tiedot jo kyselyn alkuvaiheessa.

Varsinkin monikielisiin tai monimutkaisiin projekteihin osallistuu usein lukuisa määrä eri maissa toimivia kääntäjiä, kielentarkistajia, projektipäälliköitä ja mahdollisia muita ammattilaisia. On vain luonnollista, että joskus saattaa tapahtua jotain odottamatonta, joka vaikuttaa toimitukseen.

Tällaisia yllättäviä viiveitä tapahtuu onneksi meillä äärimmäisen harvoin. Jos niin käy

  • tiedotamme asiasta tilaajalle viipymättä
  • pyrimme minimoimaan mahdolliset haitat kaikin käytettävissämme olevin keinoin.

Laatimamme Käännöspalvelun tilaajan tarkistuslista sisältää hyödyllisiä vinkkejä, joita noudattamalla saat varmimmin tarvitsemasi palvelun halutussa aikataulussa.

Jos työllä on kiire, on suositeltavaa kertoa asiasta heti ensimmäisen yhteydenoton aikana, jotta voimme mahdollisuuksien mukaan nopeuttaa käsittelyä jo tarjousvaiheessa. Jos aikataulutoiveesi toteuttaminen ei mitenkään onnistu, kerromme myös sen viipymättä.

Aina on toki varaa parantaa, joten otamme erittäin mielellämme vastaan palautetta toiminnastamme!

 

Haluatko lisätietoja monikielisestä viestinnästä? Tilaa uutiskirjeemme niin saat uusimmat artikkelit suoraan sähköpostiisi!